Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
اينار تابلت

النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: الرد علي استفسارات الصفحة

الرد علي الاستفسارات اللي في الموضوع ده وصلوا 222 سؤال و ربنا يعينني واجاوبهم طلبات الالعاب والبرامج اطلبوها في القسم بتاع البرامج والالعاب و غالبا كل الطلبات

Android World Team

الرد علي استفسارات الصفحة

الرد علي الاستفسارات اللي في الموضوع ده
    http://www.facebook.com/AndroidWorld...42031489246251
    وصلوا 222 سؤال و ربنا يعينني واجاوبهم

طلبات الالعاب والبرامج اطلبوها في القسم بتاع البرامج والالعاب و غالبا كل الطلبات موجودة بس انتوا اعملوا بحث
    رومات وروت السامسونج كلها موجودة في منتدي الروت والروم بتاع سامسونج

يلا بينا بسم الله الرحمن الرحيم

brnamg hack ll wifi ll iphone ??? wel htc
    مفيش هاكات وايفاي للموبايلات لازم يكون كمبيوتر باك تراك و اير كراك

في مجال طريقة Odin mode للجالكسي اسي
    طبعا جريت لهوم + خفض الصوت + الباور
    و رفع وخفض الصوت والباور ما نفعو معي منزل روم على الجهاز
    اقفل الجهاز و اتك صوت فوق وتحت و باور و في نفس الوقت وصل كابل اليو اس بي بالجهاز وانت فاتح الاودين بعد كدة استني لغاية ما الجهاز يجيب علامة شحن البطارية و تروح وبعد كدة شيل ايدك من علي زرار الباور و حايدخل عالداونلود مود

ana 3mlt app lel website bt3kom androidegy.com we ya reet reply
    ابعتهولي في رسالة

ممكن تطبيقات قارئ الشاشه لسامسونغ س gt_1900
    موجوة في الاعدادات accessibility

mini gt-5570 i , mesh by2bl root men el unlocker wala el super one , w aslun mesh fe el supported devices felunlocker ya3ny , help ya bob allah yegbork
    5osh 3la qesm el root wenta tla2y el root bta3o

هوا فيه برنامج يجيب الالعاب الى بفولس ببلاش ؟
    black market

بليز عايز اشغل تلفون جلاكسى وندر فى مصر معموله لووك على شبكه فودافون استراليا
    وديه لحد بيفك شفرات

انا جلاكسى واى galaxy Y كل اما ادخل على البوت فى الموبيل عشان اعمل روت ادوس على update from SDcard يقولى failed
    ضرورى قولى اعمل ايه !!
    مش حاطط ميموري!

عندى مشكلة فـ سنسور التابلت بحيث عند استخدام الجهاز يعمل السنسور طبيعيا ف حركة دوران الشاشة والجهاز . لكن فـ جميع الالعاب المعتمدة عليه يعمل بطريقة عكسية (علشان تميل يمين لازم تقلب الجهاز وبالزاوية المخالفة .. الخ) يعنى بيشتغل بطريقة عكسية غريبة اوووووى فـ التطبيقات !
    خش في ال settings بتاعة اللعبة واعمله calibrate

اما يبقي الروت غير معرب بمعني إنو مش بيكتب عربي ولا مش بيقرأ عربي ولا مفيهوش الوجهة العربي ؟؟؟
    نزلة روم عربي

لو سمحت انا معايا جهاز هواوى 8880 pro u عايز اعملو تحديث ازاى وشكرا؟
    settings about phone software update

root jelly bean htc incredible s
    خش اطلبة من قسم الاتش تي سي انا سامسونج بس

انا عايز تحديث ميني 2 والواي فاي عندي رخم اوي وبيقطع
    ميني 2 اخرة جينجر بريد

معايا جالكسي وندر و عندى مشكلتين :
    اول واحدة : البطارية : بتقعد نص يوم بالعافية و الشاشة بتنور لوحدها و تطفى وبيتكرر كل شوية و من غير ما ادوس على اي حاجة ..
    تانى واحدة : عندى فى وحدة تخزين usb ممتلئ على الاخر مش عارف انقل الحاجة على الميمورى او انزل حاجات تانية ..
    البطارية حلها انك تقلل الاعدادات بتاعتك في السطوع والالوان عشان تطول فترة الشغل بالجهاز و بالنسبة للنور عندك برنامج هو اللي بيعمل كدة شوف كل برنامج انت منزلة و ليه علاقة باللوك سكرين
    بالنسبة للتخزين اعمل روت ونزل force2sd

app for changing mac address for android plz
    mac changer

عندى جلاكسى نوت 1 ولا يتعرف على السيم كارت
    وديه الضمان

يا برنس انا جهاز عندى اصبح ثقيل اي لمشكه وألعاب السيارات بطلت تستجيب الاهتزاز الشاشه ولا بقدر اتحكم فيها موبايلى Gt_1900
    خش علي الريكوفري عن طريق انك بتتك علي زرار الهوم مع تعلية الصوت مع الباور و بعد كدة اعمل wipe cache و wipe data
    بس دي بتمسح كل حاجة عالجهاز برامج و اسماء و رسايل

لو سمحت عايز اعرف جلاكسى بوكيت بياخد تحديث فى اندرويد لحد كام
    2.3.6

عايز كيرنل لموبايل ace plus
    قريب حاينزل

kan feh app llandroid nazlto abl kda w msh faker asmo lw anta msln sayp almob fe 7ta fe alsh2a w msh fakr spto fen ts2f msln aw tsafar w almob yrn b sot anta bt7ddo kan gamd awi msh 3arf ala2eh tany w bbm llandroid
    where's my droid
    whistle pro
    droid whistle
    w mafeesh bbm llandroid

ابديت الاس تو G امتى
    مفيش تاريخ من الشركة

مفيش اخبار عن الجيلى بين للنوت 10.1 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نفسى حد يجاوبنى
    في جيلي بين عربي من الشركة رسمي وانتظرة قريبااااا

انا عندى مينى 2 اما بقلب الموبايل عشات اكتب حاجة فى جوجل زى الكيبور مبيتقلبش
    فعل الاستدارة التلقائية من لوحة السحب العلوية

Best karnel for wonder i8150 & best custom rom & how to use the memory card as internal storage to setup program & games note ( device is rooted )
    الكيرنل قريب حاينزل بس الروم انا مانصحش بيها والالعاب خش في قسم الالعاب اي لعبة تشتغل عندك

لو سمحت عاوز اعمل ابد ديت للاندرويد بتاع النوت 1 .. من 4.0.4 الي 4.1 اللي هو بتاع الجالكسي اس 3
    لسة مانزلش رسميا

يعنى اة الجيلى بين
    نظام الاندرويد 4.1.ء

انا عايز برنامج لي pc يشغل العاب الاندرويد ممكن
    Blue stacks android

press rader b al tr5is
    حطة في طلبات البرامج

hwa l android jelly bean 4.1 hynzl le samsung advance mta ?
    مش معلن عن موعد

مش عارف اعمل باسوورد للجالاكسى بوكيت
    settings > lock screen ? lock screen mode ? password

وحياة ابوك يا بندؤ انا عايز فونت عربي كويس يشتغل عالنوت تو بس منغير روت عشان خاطري عايز فرحتي تكمل بالفون ازجديد
    مفيش فونتات من غير روت يا حماده

عندى جهاز اس 2 فى اوقات كتير لما افتح الواى فاى يقف عند obtaining IP adress وميعملش connect مع ان فى اجهزه تنايه ع نفس الواى فاى والنت شغال معاها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بيبقي المدي بعيد

Admin azay ash3'al subway 3le elgalaxy y
    موجودة للجهاز ده في قسم الالعاب

انا نفسي في لعبة اسفلت7 بس لسمسونج نوت 10.1 بس تكون شغالة بعد اذنك اندرويد ايس كريم واللهي تعبت من كتر طالبها
    موجودة في قسم الالعاب

عايز اسأل سؤال هو انا ايس كريم ينفع يتحول ل جيلي اخر اصدار
    لو نزل التحديث للجهاز يبقي اه

كل اما بنزل كوول ريكوردر مبيشتغلش .. عدتى جالكسى فيت
    مش كلهم شغالين

جربت كل الطرق لعمل رووت لتليفون اتش تى سي ديزاير اتش دى ومنجحتش ولا طريقه.... هلى اجد عندكم الحل . والشكر مقدما
    خش في قسم الاتش تي سي واسال الدمن هناك انا سامسونج

bebaldy ezay agebmob samsung used bas mat5mesh ,,,,, a3rf ezay eno nedef
    شوف لو نازلة رومات او كيرنل معدل و حالة الجهاز العامة بتبان

Hoa ana momken a3ml root Lil galaxy note n7000 Lil jellybean 4.2 w hal fe 5tar 3la El gehaz
    الروتت مالهوش دعوة بالاصدار بتاع الاندرويد مش بيغيره و اصلا النوت1 لسة مانزلهوش الجيلي بين 4.1

Dock4droid
    حطة في طلبات البرامج

عايزة اعمل Root ل Galaxy S1 .... وانزل عليه Ice Cream Sandwich
    ولا ال jelly Bean أفضل ؟؟؟
    Help
    مانزلهوش ولا جيلي بين ولا ايس كريم
    والروت في قسم الروت موجود

يا ادمن بعد اذنك ممكن كيرنيل لسامسونج جالاكسى مينى علشان انا دورت عليه فى كل مكان و.معرفتش اجيبو و بعد اذنك ممكن تقولى استعملو ازاى و شكرا جدا لتعاونك معايا
    استني لما ينزل عالصفحة

التحديث الجاي ل ace s 5830i
    لما ينزل حاننشرة عالصفحة

xperia x10i ics or jellybean ?
    اخرة جينجر بريد

root htc one v we l Rom Jelly bean
    انتظر نزوله عالصفحة

لو سمحت ازى اغير ذاكره الكاميرا من الكارت للتليفون لاندرويد جالكسى s3
    اتك علي الترس وانزل تحت خالص اختار default storage : phone memory

3ayez anzl whatapp 3ala iphone5 w 3ala ad m3rf en el jailbreak etla8a aw et2fal 7aga kda w howa 3al itunes b .99$ w msh 3arf a3ml ea ????
    لما نحول ل Apple ابقي اقولك

Galaxy Ace Plus .. Kul ma ab3t l 7ad 7aga b elbloutoth byo2f w mabykamlsh
    المستقبل ماعندهوش مساحة

طريقة لتخفيف إستهلاك رام Galaxy Ace 5830i
    في قسم البرامج موجود برنامج لتقليل الرام

W ya3ni eh root w room !
    موجود الشرح في موضوع في المنتدي العام

ازاى انقل البرامج من على الفون للميمورى
    app2sd / force2sd

note 1 we mosh radi y3ml update
    يبقي مالهوش ابديت

Update LeL sonyericsson experia play ?!
    settings ? about ? software update

يادمن تليفوني تاب سفن بلس ونزلت النسخه ايس كريم والكيبورد العربي بتاعت الجهاز العربي مبقيتش تظهر ولكن من نزل كيبورد تانيه من علي الستور atip مفيش حل لاني الجهاز كل شويه يطلب مني تحديث ليها وبتتعمل بيكردت ممكن حاجه فري
    خش قسم البرامج في كيبوردات كتير

هو طلب غريب بس عايز برنامج يدي رسالة ان التليفون هنج او حاجة تخلي اللي بيلعب بالموبايل يسيبه بعد شوية هو طلب غريب بس ياريت يكون موجود انا لقيت برنامج اول مافتح اي برنامج بيدي الرسالة بتاعة force close بس انا عايز واحد اظبطه بعد كذا دقيقة مثلا
    لسة مااترعوش حاجة كدة او لصة ما وصلتنيش

Programs cant b moved from phone 2 sd at samsung s dous and tried to use app to sd with no result
    لازم روت

يا معلم انا جهازى سامسونج جلاكسى تاب 2 10.1 و كل مرة اعمل فيها تحديث للسوفت وير يقولى no update available ده ايه بقى ده مع العلم انى استخدمت kies air و مفيش تحديث للسوفت
    لسة مانزلهوش تحديث

برده فعلا لو حابب انقل اي داتا من التليفون للميموري والعكس اعملها ازاي
    app2sd / force2sd

ممكن لعبة Mau Mau عشان هيا بفلوس وانا بعشقها للاندرويد
    اطلبها في قسم الالعاب

ياريت طريقة تحديث samsung galaxy s advanced للجيلى بين طريقة تكون سهله ومضمونه وملفات الابديت الرسميه للجيلى بين ( عن طريق الكمبيوتر )
    لسة مانزلش

عايز أعمل روت لجلاكى Ace
    موجود في قسم الروت

hgv] ugd hsjtshvhj hgwtpm

Android World Team

عايز اعمل تحديث لجلاكسى أس بلاص !
    settings ? about ? software update

lالشاشه مره واحده بقت سوداء لكن الجهاز شغال لو حد اتصل بيرن وكل حاجه شغاله بس الشاشه سوداء حتي لو رسترته وشلت البطاريه
    مع العلم اني منزلتلوش اي روم او اي حاجه زي ماهوا بالظبط
    رجاء المساعده
    وديه الضمان الشاشة ضربت

روت وروم جيلي بين لجلاكسي واي
    موجودين في قسم الروت والروم

روم جلاكسي اس 2.3.6 عربي وبطاريه حلزة بس مش اكتر
    موجودة في قسم الرومات

انا عندى جالاكسى نوت وبعد مانزلت update للسوفت وير بقت لوحه المفاتيح الكتابه العربى ..مثلا حرف ال ح مع ال د على نفس الزر بس دى تكتب بدوسه والحرف التانى بدوستين ..
    بعد الupdate مبقاش يكتب الا حرف واحد ولو دوست دوستين يكرر نفس الحرف مع ان الحرفين ظاهرين هلى زر واحد
    علق علي الزرار حايكتب الحرف التاني

شكرا انا طلبي عاوز روت اكسبريا ميرو انا ليسة ماحدثش لاخر فيرجينيا وكمان عالمة يسجل علي الذاكرة الخارجية الجهاز مابفاوش عير 3 ايام عندي وابتد ي يعلق
    ساعدنا ارجوك
    اطلبه في قسم السوني

وهيا فعلا ان اجهزة سوني مش بيكون ليها ريكوفري اصلي من سوني لكن انت اللي بتنزلها ريكوفري من خلال كيرنل موجود عليه ريكوفري او من خلال انك تنزل ريكوفري لوحده من خلال برنامج flashtool
    اسال في قسم السوني

للمرة ال 77 برنامج تشغيل الاغاني اثناء المكالمة
    power amp والغي انه يوقف الاغاني في اثناء المكالمة

اتصلات اسمارت فون لعبت فى السيستم بعد الروت وبيجى عند اللوجو بتاع اتصلات وبعدين يجيب شاشه زرقه وما بيفتحش اعمل ايه ؟؟
    خش علي الريكوفري عن طريق انك بتتك علي زرار الهوم مع تعلية الصوت مع الباور و بعد كدة اعمل wipe cache و wipe data

عاوز الجهاز يسجل البرامج و ا لا لعاب علي الميموري كارد مش الذاكرة الداخلية
    link2sd

عايز اعرف اراى اعمل updateلجهازى سامسونج جلاكسيs1 plus9001 وايه الابديت المتاح ليه حاليا
    settings>about>software update
    2.3.6''

بص بقة ياعمنا.انا بعتلك رسالة قبل كدة بالنسبة لجلاكسى 3 ازاى انزل جيمز جديد من اللى انت بتنزله ع البيدج وقلتلى نزله بصيغة غريبة كدة . انا معرفش اجيبها منين الصيغة دى اصلا وهل اللعبة تتسطب بعد كدة. ثانيا عايز انزل فيديو من يو تيوب ويشتغل عندى هل فى كوداك زى الكمبيوتر مثلا . ياجدعاااااااااان احنا مش عباقرة. ثالثا عايز احدث الجلاكسى اس 3 تمام كدة يارب تفيدنى بئة
    تحديث الاس3 موجود في قسم الرومات
    الالعاب بتنزل و تاخدها زي ما هي تحطها عالموبايل و بعد كدة تفتحها من نفس مكان ما حطيتها فيه و هي حاتتسطب

جهازي وقف الواي فاي لوحده شو الحل و بطل يشتغل و يكتبلي.تعذر البحث عن شبكه
    امسح شبكات الوايفاي اللي عندك واي برامج ليها علاقة بالوايفاي

انا عندي تابلت asus اندرويد .. بس نسخة الواتس اب مابتنزل عليه .. كيف بنزلها
    لسة نازل عالصفحة امبارح

زاى انزل برامج من جوجل بلاى و انا ع الكمبيوتر لل موبايل ؟
    لازم ابقا موصل الموبايل او داخل نت من عليه
    خش عالماركت من الكمبيوتر و يكون الموبايل متوصل بنت

ازاي اشيل روم او روت
    نزل روم اصلي

سؤال : موبايلي غالاكسي اس ال i9003 وصلتو عالسامسونغ كيز عالكومبيوتر قللي في فيرموير جديد بس في عالم قالولي انو اذا عملت ابديت للموبايل من الكيز بيخرب لاني عامل رووت و حاولت اعمل من الموبايل بس عم يقللي unable to connect network شو الحل انا بدي اعملو ابديت عم يعلق كتير لانه
    نزل روم اصلي الاول

عندي جالاكسي اس 1 الكامرة تطلع لي مشكلة و شاشة سوداء ..مالحل مع خالص شكري
    نزل كيرنل اصلي

نوع الجهاز xperia new l mt25 .......الكاميرا غير قادرة على التكبير (zoom) فهل يوجد برنامج قادر على عمل zoom
    لا

FM Transmitter like in Nokia (N86) and (N97) can be?!!
    مالهاش برامج دي بتبقي داخل الجهاز

انا معايا جوجل هواوي pro 8800عاوزه برنامج عن طزبقه اعرف اسم المتصل او عنوانو
    اسمه ازاي يعني !! لو انتي مسجلاه حايتكتبلك اسمه و العنوان ماينفعش

انا لما ببعت text msg طويله .. الجهاز بيبعتها كأنها multimedia msg ....ممكن حل للموضوع ده ... انا جهازي samsung galaxy s2
    دي تبع شركة الخط اللي انت بتستخدمه

سؤال للمرة التالته..عايز سمارت فون لحد 5 الاف اجيب ايه ؟
    نوت2

انا مش عارف ادخل علي ال RECOVERY
    جهازك ايه
    خش علي الريكوفري عن طريق انك بتتك علي زرار الهوم مع تعلية الصوت مع الباور

موبيل htc wildfire s مش بيعرفنى ان الطرف التانى ويتنج وبفضل ارن وانا مش عارفه ان اللى قدامى بيكلم اعمل اييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    كلمي خدمة العملاء وهما حايحلوهالك

معايا هواوى u8018 كل شويه بيقولى text message memory full على الرغم من إنى معنديش غير 17 رسالة فقط ؟؟؟
    امسح حبة رسايل

لو سمحت انا عاوز برنامج لتسجيل المكالمات S2
    total recall

لو سمحت انا عايز اعرف الروت للميني 2 بيتعمل بالطريقة العاديه و لا بالاودين و لو ينفع بالاتنين ايه الافضل ؟؟؟
    odin

متى هينزل الجيلي بين لل ace plus يا ريت تخهاوبوني والله دايما بسألكو
    مفيش ميعاد محدد

ا جماعه كنت عايز أعرف لو في روم جيلي بين للــ I9100G
    و لو مفيش....ممكن استخدم روم الـــ I9100 و لو ينفع , في مشكل ممكن تواجهني ولا لأ؟؟؟؟
    لا مالهوش جيلي بين وماينفعش تستخدم روم من غير جي

انا منزل روم معدله بس مشكلتي في اللغه العربيه الحروف بتبقى مفرطه وكده جهازي galaxy y والروم اللي منزلها اسمها hyperion 8
    لازك تكرون الروم اصلا بتدعم العربي

ازاي اقدر اعمل سوفت جديد للنوت
    موجود في قسم الرومات

لو سمحتم عاوز اغير شكل الفونت الاستندر اللى فى الجالكسى مينى 2 ..... ممكن
    نزل روت ونزل برنامج rom tool box

ana my mop glaxy ac .. wa kont 3iza akbr font l2ny m3'ira shakl font wa 7mlt big font mn market byhng ghaaz wa msh b3rf ad5ol 3la ay aplication wa hwa 3la ghazz a3mll aih ???
    نفس الحل اللي قبلك

لو سمحت انا عايز اعرف ازاي اعمل الجيلي بين ع جهازي htc sensation 4g يا ريت الاجابه انا بصراحه معرفش يعني ايه رووت و رووم ياريت شرح سهل مشكووووور جدا حتي لو مفيش اجابه علي سؤالي شكرا ع مجهوداتكم بجد انتوا جدعان اوووووي
    خش قسم الاتش تي سي انا تخصص سامسونج و الروم اللي هو السوفتوير و الرووت انك بتقدر تعمل اي حاجة في الجهاز من غير اي قيود

slow motion program
    اي برنامج تعديل فيديو

يا مان انا معايا xperia neo v android ics. لما اجي اسطب adobe flashplayer. بيقولي انو نش بيدعم الجهاز بتاعي وانا غلب امري اني اسطبو عندك حل يا مان للحوار دة ابقي عاجز عن شكرك
    خش قسم البرامج حاتلاقي فلاش بلاير نزلة وانت تبقي زي الفل

السلام عليكم .. دلوقتي معايا جهاز تاب P5100 لما بنزل عليه لعب معينة مش بترضى تفتح أصلا مثلا The dark night rises & NFS most wanted or Hot persiute
    اللعبة تتسطب عادب وأعملها تحميل عادي جدا وتظهر أيقونتها ولما اشغلها يظهرلي الشركة المنتجة للعبية واللوجو بتاعها وبعدن تفصل .. مش عارف ليه!! ممكن حد يفيدني
    بيعرفوا انك مش مشتريها رسميا

عاوز ارجع للسوفت وير الاصلى انا حاطط رووم اعمل اية انا سالت كذا مرة ارجوكم حد يبعت لى
    خش في قسم الموبايل بتاعك وانت تلاقي الرومات موجودة وطرق تنزيلها

انا عايز قاموس يترجم للغه الانجليزية و ياريت يكون ناطق كمان ضروروى
    offline dictionaries موجود في قسم البرامج

انا موبايلي galaxy ace duos , هل في طريقة لتسريع الموبايل شوية لانه بيتقل مع كتر ال أبليكيشن
    لا هو امكانياته كدة

انا معيا galaxy s3 لما باجي احط اي صورة اخليها home screen بلاقي الصور اللي في ال album كلها اتحطت كل خمس دقائق تتغير بصورة شكل مش عارفة ازاي مع اني بحط صورة واحدة بس
    خشي علي ال gallery وافتحي الصورة اللي عايزاها تبقي home screen و اتكي Menu > set as > Home screen wallpaper

عايز اغير مكان الdownlaod من الذاكره الداخليه للsdcard فى tablet ضرووووووووووووووووووووووو وورى
    link2sd application

و كمان عايزة اعرف لو ينفع انزل برنامج line و tango علي galaxy s3 و لو ينفع قولي انزله ازاي لو سمحت
    ينفع عادي وممكن تنزليهم من الماركت

انا جيت اعمل كيرنل الجهاز مش بيفتح و ظهرت علامة تعجب فى مثلث اصفر ارجو حد يرد عليا بسرعة اعمل ايه؟

انا معايا ناو sony xperia neo v بس اندرويد gingerbread لو عملتله update ل sandwish هيحصل مشاكل فيه هيتقل او هيسخن علشان انا قريت كده في كذا منتدي
    اي ابديت بيحسن من الجهاز مش بيبوظ فيه حاجة

لو سمحت افضل واسهل طريقة لنقل البرامج من الذاكرة الداخلية للخارجية للجلاكسي اس 3 يا حوت مهم جدا
    force2sd بس محتاج رووت

el whatsapp expired a5er el shahr a3ml eh ?
    امسحة ونزلة تاني

لو سمحتم معايا نوت 2 ولم ادخل على الماركت انزل برنامج التانجو مش موجود ايه الحل برجاء الافاده
    خش قسم البرامج حاتلاقيه

هو انا لو نزلت برنامج super user ابقي كده سوبر يوزر و كده ولا ايـــــــــــــــــــــــ ـــــــه
    لا لازم تعمل روت من الاودين او الريكوفري

الجلاكسى اس دوس بيقطع لما بشغل الغانى دى مشكلة فى الجهاز ولا دة اية لانة عند اكتر من حد من اصحابى
    الجهاز نفسة تقيل اوي

ملف الكراك لل
    Sygic
    انزله منين يا كبير
    من المرفقات

انتم خلاص بقيتم مهتين بالسامسونج ونسيتوا هدفكم اصلا؟ ولا ايه يا ريت الرد
    هدفنا هو الاندرويد عامة وحضرتك ملاحظ ان الاكتر بيبقي سامسونج لانه اشهر موبايلات

انا جبت جهاز sony xperia acro s و طلع الميكروفون بتاعو صوتو واطى جدا يعنى لما اكلم حد مش بيسمعنى و تانى يوم روحت غيرت الجهاز و جبت جهاز تانى الميكروفون صوتو كويس بس مكتووم جدا و برضو بيسمعنى بصعوبه فانا مش عارف المشكله فين ممكن فى حاجه بتعلى صوت الميكروفون ارجوووووووووووووووووو الرد
    روح غيره علي طول

هل ان تنزيل السوفت من على بوكس يعتبر كتنزيل روم من برنامج الاوديون ولا يوجد اي اختلاف (عدا طريقة التنزيل).مع العلم ان الهاتف سامسونج جلاكسي ميني s5570..ارجو الرد و التوضيح
    وجزاكم الله خيرا
    مفيش اي فرق

بليز بدي fm transmeter
    ده بيبقي جهاز متركب في الموبايل ماينفعلهوش برامج

هل ينفع كيرنيل ل
    SAMSUNG W (WONDER)
    ام لا
    ولو ينفع ازاى اعمله
    ولا مينفعش ليه؟
    ينفع و استني لما ننزلة حاننزل معاه الطريقة

اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله